|Ƨωɛɛт Ƥσтαтσ||zie[y]ana|

FB bru gituuuu.... AND ABOUT LOVE
Saturday 13 August 2011 ? 0 Budak Comel ?
ermmmm...i have my own ner fb.... i gine it name CYIENTA NUR QASEH....cntik tak...hehehe...nma 2 ppown inspired by my BEZZFRENZZ THAT LOVE ME.... her name is NUR ERRA JHAREN....sebenarnya i2 nma, dia yg cipta sendiri untuk memberi kesimpulan tntg dirinya...tp, aq p 'CURI' itu nma....hehehe...[hope you not angry with me ;)]....hehehe......


that's my pic....about CYIENTA NUR QASEH....=)

ermmmm.....did you all believe about a true love???
for me, sometimes i believe but sometimes i don't believe becozz all boyss are same...they just want to give hurt to gurlzz..... "I VERY DONT LIKE THAT PARTS"

pernah satu ketika...i love one of the boys...
and i just only say....

did you believe...he leave me ALONE???
ermmm......sejak dari itu, I DONT BELIEVE ANY PEOPLE THAT NAME'S "BOYS" AND I DONT BELIEVE ABOUT THE STORY ABOUT "LOVE"......

itu semua cuma kisah sedih about my life....just beri pengajaran....DON'T EVER2 TRUST LOVE....=)


the end

DAN AQ AKAN TERUSKAN HIDUP.....WITH SMILE...






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post